Monday, February 9, 2015

"QGIS хэрэглэсэн Геомэдээллийн технологийн удиртгал" онлайн сургалт

"QGIS хэрэглэсэн Геомэдээллийн технологийн удиртгал"  онлайн сургалт

Энэхүү онлайн сургалт нь мэдээллийн технологийн салбарт ихээр хөгжиж буй Газарзүйн мэдээллийн систем (ГМС)-ийн талаар суурь мэдлэг болон хэрэглээний талаар өргөн мэдлэг олгоно. Ирээдүйд ГМС-ийн салбар дахь үйлдвэрлэл ажлын байрны тоог хоёр дахин нэмж, орлогын түвшинг мөн ихээр нэмэгдүүлнэ гэж тооцоологдсон байдаг. Суралцагчид ГМС-ийн суурь мэдлэгүүдийг олж авахын зэрэгцээ газрын тоон зургийг хувийн болон бизнесийн зорилгоор  ашиглах боломжтой нээлттэй эх үүсвэр бүхий үнэгүй программ хангамжууд ашиглан хэрхэн үүсгэхийг сурах болно. Сургалтанд ашиглагдах бүх мэдээлэл, өгөгдлүүдээр хангана.   

Сургалт нь ГМС, зураг зүй, зайнаас тандан судлал ба орон зайн дүн шинжилгээ гэсэн хичээлүүдийг лекц ба компьютерт суурилсан дадлага ажлуудыг гүйцэтгэх хэлбэрээр явагдана. Энэ сургалт нь бие даасан курс хэлбэрээр явагдах бөгөөд гео-мэдээллийн анхан шатны мэдлэг олгох хөтөлбөр дээр суурилагдан, бусад холбогдох дадлага ажлуудыг багтаан төлөвлөгдсөн юм. Сургалтын хөтөлбөрийн агуулга нь гео-орон зайн ба ГМС-ийн хэрэглэгчид, судлаачидад зориулан АНУ-ын Хөдөлмөр эрхлэлтийн албаны гео-мэдээллийн технологийн ур чадвар үндсэн чадваруудыг хангахуйц байхаар үндэслэн гео-мэдээллийн анхан шатны түвшинд боловсруулсан байна.
  • Газарзүйн мэдээллийн шинжлэх ухаан ба технологийн суурь мэдлэгийг өгнө.
  • Гео-орон зайн программ хангамжийн үндсэн функцууд дэх туршлагатай болгоно. 
  • Үндсэн ЗТС ба орон зайн дүн шинжилгээний техникүүдийн тухай мэдлэгийг олгоно. 
  • Газрын зураг үүсгэлт ба түний дизайн, сэдэвчилсэн зураг хийх, газрын зургийн проекц, зураг зүйн дизайнуудыг харуулна.
  • Орон зайн мэдээллийг үүсгэх ба олж авах. 
Үнэлгээ /Кредит/:
Суралцагчид нь албан ёсоор зөвшөөрөгдсөн коллежоос цаашдын сургалтанд хамрагдах кредит авна. 

Бүртгэл: https://www.canvas.net/courses/581/enrollment/new хаягаар хандан ҮНЭГҮЙ бүртгүүлж, сургалтанд хамрагдана уу.

Эх сурвалж: CANVAS Network

No comments: